Jumat, 08 Maret 2013

Piatu Na Putri........bag. 1

ceritenye maini.. lahni tu ade raje.. die ni ade anak suhang.. betine pule.. puti raje.. namenye "PUTRI". nahh... raje ni tambah tue.. la bungkok.. die ni risau niah ngan anaknye.. nyelah dikumpulkannye keluarge na pejabatnye..
"memanelah putri kite ni...?? " tanye raje ni
"ngape je putri kite tu?" timbal penggawe..
"aku ni tambah tue.. judu die lum ade.. lum kawin menahi.. aku ni na ngelek, ngerawe na cucung.. " jawab raje. "memane la na nyakawka die laki ya ilok..,"
"maini raje.. amen jeku, kite mbuat sayembara.. sape ya pacak ngaji,. ilok suahenye,. menang di kerajaan kite ni.. kite hadiahi.. kawin na putri" simbat patihnye..
"ai benaw nia amen die pacak ngaji, suahe ilok,, biasenye budak alim.. keluawwa pesantren.. ai pakam usul kaba patih..umum kale na rakyat kite..! seru raje.
syahdan cerite,. prajurit keliling ke mane-mane.. "PENGUMUMAN,. RAJE NGADEKA LOMBA NGAJI.. SAPE YA MENANG.. DIJADIKA NGAN PUTRI"...... terus keliling.. tedengaw leh PIATU ni tadi..
PIATU nengaw itu besemangat.. " ai amen ku dengau.. PUTRI tu alap ringkih nia.. aku na mikut.."
balekla PIATU nemuni nineng nye...
"neng, aku na mikut komba ngaji di bada raje.." kate PIATU
"tuape kepaca'ah kaba PIATU, ngaji dide.. belajaw pesantren dide.. memane..." timbal ninengnye..
"ai pukoknye aku na mikut.. dide tekeruan,. siape tau pacak menang men ade nasib.." jawab piatu..
pegilah piatu ke bada lomba................................ (bersambung)
hehehe... amen la udem negaunye la tekeruan ceritenye... kele ku sambung aghi ya...red.

0 komentar:

Posting Komentar